Adblock Plus: prawie miliard pobrań aplikacji, 100 mln aktywnych użytkowników

Firma Eyeo zanotowała prawie miliard pobrań produkowanej przez siebie aplikacji Adblock Plus. Obecnie korzysta z niej 100 milionów użytkowników na świecie. - Ludzie nie są przeciwni reklamom. Drażnią ich tylko te agresywne - wyjaśnia Till Faida, CEO Eyeo.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Adblock Plus: prawie miliard pobrań aplikacji, 100 mln aktywnych użytkowników

Dane dotyczące popularności aplikacji Adblock Plus Till Faida podał podczas konferencji TechCrunch Disrupt 2016, która w poniedziałek odbyła się w Nowym Jorku.

Szef Eyeo, niemieckiego producenta Adblocka Plus ujawnił, że do tej pory aplikacja została pobrana z internetu prawie miliard razy, natomiast aktywnie korzysta z niej z górą 100 mln użytkowników na całym świecie.

Podane przez Faidę liczby oznaczają dynamiczny wzrost popularności Adblocka Plus, który jeszcze w styczniu br. mógł pochwalić się wynikami na poziomie 500 mln pobrań oraz 50 mln osób korzystających z programu.

W trakcie dyskusji poświęconej popularności Adblocka Plus szef Eyeo podkreślił po raz kolejny, że jego firma nie jest wrogiem wydawców i reklamodawców. - Ludzie nie są przeciwnikami reklam w internecie. Ale drażni ich przekaz, który jest agresywny i przeszkadza w swobodnym przeglądaniu stron - wyjaśnił Faida.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały