Adblock Plus: prawie miliard pobrań aplikacji, 100 mln aktywnych użytkowników

Firma Eyeo zanotowała prawie miliard pobrań produkowanej przez siebie aplikacji Adblock Plus. Obecnie korzysta z niej 100 milionów użytkowników na świecie. - Ludzie nie są przeciwni reklamom. Drażnią ich tylko te agresywne - wyjaśnia Till Faida, CEO Eyeo.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Adblock Plus: prawie miliard pobrań aplikacji, 100 mln aktywnych użytkowników

Dane dotyczące popularności aplikacji Adblock Plus Till Faida podał podczas konferencji TechCrunch Disrupt 2016, która w poniedziałek odbyła się w Nowym Jorku.

Szef Eyeo, niemieckiego producenta Adblocka Plus ujawnił, że do tej pory aplikacja została pobrana z internetu prawie miliard razy, natomiast aktywnie korzysta z niej z górą 100 mln użytkowników na całym świecie.

Podane przez Faidę liczby oznaczają dynamiczny wzrost popularności Adblocka Plus, który jeszcze w styczniu br. mógł pochwalić się wynikami na poziomie 500 mln pobrań oraz 50 mln osób korzystających z programu.

W trakcie dyskusji poświęconej popularności Adblocka Plus szef Eyeo podkreślił po raz kolejny, że jego firma nie jest wrogiem wydawców i reklamodawców. - Ludzie nie są przeciwnikami reklam w internecie. Ale drażni ich przekaz, który jest agresywny i przeszkadza w swobodnym przeglądaniu stron - wyjaśnił Faida.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu