SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VMLY&R z kolejną akcją dla adidas ZX 2K Boost

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K Boost. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla tej marki.

Buty adidas ZX 2K Boost w sierpniu promowali TikTokerzy: Marcysia Ryskala, WAKSY, Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński

 W nowej kampanii modelu autorstwa VMLY&R akcepty położono na świat nauki eksperymentowania. W ramach akcji  gamerzy Jacob4yt oraz Yoshihito Mayoshe otrzymali gaming bloby (dedykowane pedały sterujące do gry), które umożliwiły im testowanie nowego modelu ZX.

W ramach wyzwania przygotowanego przez adidas musieli zagrać w Fortnite nogami przy użyciu gaming bloba. Ich zadaniem było przejście specjalnie stworzonej mapy, do powstania której inspiracją była najnowsza kolorystyka adidas ZX 2K Boost.

O przetestowanie nowego modelu ZX 2K BOOST zostały poproszone również streamerki: al3xandrasofficial oraz nieuczesana. Agencja wraz z marką na potrzeby kampanii nawiązały współpracę ze startupem inStreamly.

Kampania prowadzona była w digitalu, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.

Za strategię, kreację, produkcję gaming blob, social listening, moderację oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Współpracę z inStreamly realizowała agencja Devils One.

Dołącz do dyskusji: VMLY&R z kolejną akcją dla adidas ZX 2K Boost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl