„Adresujemy marzenia” w pierwszej telewizyjnej kampanii otoDom.pl (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami nieruchomości otoDom.pl (należącego do Naspers Classifieds). Jest to jego pierwsza akcja marketingowa realizowana w telewizji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Adresujemy marzenia” w pierwszej telewizyjnej kampanii otoDom.pl (wideo)

Trzy spoty z kampanii obrazują hasło „Adresujemy marzenia”: bohaterowie kreują swoje otoczenie według własnych potrzeb i marzeń dzięki temu, że znaleźli odpowiednie mieszkanie lub dom poprzez serwis otoDom.pl. Kampania podkreśla, że jest to najpopularniejsza polska witryna z ogłoszeniami nieruchomości.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), internecie (m.in. w sieci reklamowej Google, na YouTubie i Facebooku), oraz na outdoorze (nośniki w największych miastach).

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Unlimited. Produkcją i postprodukcją spotów zajęły się firmy Propeller, Badi Badi i Efektura, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem