SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Adriana Hochmańska: z Grandes Kochonos Digital do J. Walter Thompson Poland

Do działu kreacji agencji reklamowej J. Walter Thompson Poland dołączyła Adriana Hochmańska. Przez ostatanie dwa lata pracowała w Grandes Kochonos Digital.

Article

Adriana Hochmańska w zespole kreatywnym JWT będzie zajmowała się obsługą bieżących klientów agencji. Raportuje do szefowych działu - Małgorzaty Drozdowskiej i Agnieszki Klimczak, które zarządzają nim od września ubiegłego roku, przechodząc z FCB Warsaw (obecnie FCB Bridge2Fun, po przejęciu przez Grupę 4Fun Media).

Hochmańska zaczynała karierę zawodową w Saatchi&Saatchi IS, a ostatnie 2 lata spędziła w Grandes Kochonos Digital na stanowisku copywriterki. W listopadzie ubiegłego roku wra z Irminą Pączek zdobyła nominację w branżowym konkursie dla młodych kreatywnych Young Creatives Eurobest  W tym samym roku zajęła trzecie miejsce na Young Drummers w ramach słoweńskiego Golden Drum.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Adriana Hochmańska: z Grandes Kochonos Digital do J. Walter Thompson Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing