SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Advertica wygrała przetarg na obsługę Halfordsa

Halfords - brytyjska sieć handlowa z artykułami motoryzacyjnymi,rowerowymi i turystycznymi - postanowiła oddać budżet agencjiAdvertica.

- Agencja zaprezentowała najbardziej przemyślany planpoinformowania rozproszonej i zróżnicowanej grupy konsumentów.Oprócz umiejętności konstruowania strategii mediów, dużą rolęodegrało doświadczenie w animacjach dla klientów sieciowych orazkreatywne podejście do prowadzenia eventów - powiedziała AgnieszkiŻłobińska z marketingu Halfordsa.

Umowę na obsługę kolejnych placówek w Polsce podpisano do końca2009 roku.

Halfords otworzył swój pierwszy sklep w Polsce we wrocławskimParku Handlowym Młyn. Asortyment sklepu to niemal 11 tys.produktów. W roku 2009 firma chce otworzyć jeszcze kilkaplacówek.

Dołącz do dyskusji: Advertica wygrała przetarg na obsługę Halfordsa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl