SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aerobik Plushaka w świątecznej kampanii Plush Mix (wideo)

Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Plush Mix, w której promowany jest m.in. zestaw ze smartfonem Samsung Galaxy Ace 4 i opaską Activity Tracker. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction.

Smartfonem Samsung Galaxy Ace 4 z opaską Activity Tracker jest dostępny w Plush Mix przy zawarciu umowy w ofercie elastycznej na 24 doładowania (po 12 za 50 zł i za 100 zł). Inne zestawy dostępne w ofercie świątecznej to: Sony Xperia E3 z opaską Sony Smartband, LG F60 z głośnikiem Bluetooth My Music Angel oraz same smartfony LG L65, Nokia Lumia 635 i Huawei Ascend Y550.

Bohaterem reklam jest Plushak, brand hero marki Plush, który tym razem zostaje zmuszony do ćwiczenia aerobiku.

Jednocześnie trwa bożonarodzeniowa kampania reklamująca Plush na Kartę, także z udziałem Plushaka (zobacz szczegóły).

Akcja reklamująca Plush Mix od początku grudnia obejmuje telewizję, internet, prasę oraz radio.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot - wyreżyserowany przez Kamila Polaka i Wojtka Wawszczyka - wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęło się studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Aerobik Plushaka w świątecznej kampanii Plush Mix (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
Ha, kręcone w Sielskiej Osadzie Firleje. Super miejscówka
odpowiedź
User
Damian
No, miejsce nawet fajne, ładna dziewczyna, miło się to ogląda. W ogóle cała kampania Plusha, mimo że trochę obrazoburcza, raczej udana. Druga sprawa, ciekawy produkt (wygodny i tani, w tym znaczeniu) reklamują, więc tym łatwiej o dobrą kampanię.
odpowiedź
User
Victor
Reklamy Plusha na tle konkurencji wypadają bardzo dobrze, a i sama oferta niczego sobie. Plus miał nosa tworząc tą markę.
odpowiedź