SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Krynicka dyrektorem sprzedaży pionu content marketing w Grupie Netsprint

Agata Krynicka dołączyła do Grupy Netsprint i objęła stanowisko dyrektora sprzedaży ds. content marketingu.

Do jej obowiązków należy m.in. realizacja budżetów w obszarze kampanii content marketingowych opartych o dane na temat użytkowników (data-driven). Krynicka zarządza siedmioosobowym działem, który zajmuje się także obsługą klientów oraz opracowywaniem wizji i strategii kampanii emitowanych w sieciach ContentStream i WhitePress.

Ostatnio Agata Krynicka była dyrektorem zarządzającym w agencji content marketingowej Scoop należącej do Grupy Adnext. Z branżą digital jest związana od 2007 roku. Od ponad trzech lat specjalizuje się w content marketingu. W przeszłości pracowała w Axel Springer Polska i Wydawnictwie Bauer.

Na początku roku w związku ze zmianami strategii sprzedaży do Grupy Netsprint dołączyli Jarosław Łuczka (wcześniej Tradedoubler) na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda-Kąkowicz (wcześniej Mindshare) na stanowisko dyrektora ds. strategii. Dyrektorzy poszczególnych obszarów w pionie sprzedaży podlegają Przemysławowi Bartkowiakowi, który odpowiada za przychody w całej Grupie Netsprint.

Dołącz do dyskusji: Agata Krynicka dyrektorem sprzedaży pionu content marketing w Grupie Netsprint

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Baron
Czy ktoś w Netsprint upadł na głowę? Przecież ta kobieta nie nadaje się do niczego, a do sprzedaży, zarządzania i kierowania zespołem najbardziej.
odpowiedź
User
Weronika
zmiany po pol roku nowego projektu adnext slabo to widze
odpowiedź
User
Gal Anonim
Hoho, no to powodzenia :D
odpowiedź