Agata zamiast Agata Meble

Sieć salonów Agata Meble zmienia logo i skraca nazwę. 18 salonów firmy w całym kraju będzie funkcjonowało pod nowym szyldem Agata, któremu towarzyszyć będzie graficzny symbol sofy. Za rebranding odpowiada agencja Opus B.

km
km
Udostępnij artykuł:
Agata zamiast Agata Meble

W najbliższym czasie każdy salon sieci Agata Meble zyska nowy szyld i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również wszystkie materiały informujące o ofercie sklepów.

Odświeżenie wizerunku marki to konsekwencja zmian, które już zaszły w salonach meblowych Agata. Meble pozostają w ich ofercie najważniejszym elementem, ale coraz większy udział mają akcesoria wnętrzarskie i dekoracyjne, czego potwierdzeniem jest skrócenie nazwy. Docelowo wszystkie produkty sprzedawane w salonach firmy mają posiadać wspólną markę Agata.

grafika

Koncept nowego logo został oparty na intensywnym czerwonym kolorze i czytelności nazwy, a swoim kształtem bezpośrednio nawiązuje do branży meblarskiej. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej są też nowe motywy graficzne prezentujące komodę, lampę i sofę.

grafika

Zmiana logo w dotychczasowych 16 sklepach i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w dwóch nowo otwieranych salonach to proces na wielu płaszczyznach obecnie wdrażany, który ma potrwać przez najbliższe miesiące. Następnie planowana jest kampania informacyjna skierowana bezpośrednio do klientów.

Autorem i wykonawcą koncepcji rebrandingu salonów Agaty jest agencja reklamowa Opus B, z którą firma współpracuje też przy realizacji spotów reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie