SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja K2 obsłuży Enel-Med

Agencja K2 przygotuje system rezerwacji internetowej dla centrum medycznego Enel-Med.

W ramach współpracy K2 będzie odpowiadać za projekt graficzny, UX, programowanie, uruchomienie i dalszą obsługę systemu i jego rozwój.

System ma pomóc pacjentom centrum w zakresie umawiania i odwoływania wizyt, zamawiania recept oraz wglądu do dokumentacji medycznej online. Nowa rezerwacja online zostanie uruchomiona jesienią 2014 roku.

Agencja wygrała zamknięty przetarg. Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Dołącz do dyskusji: Agencja K2 obsłuży Enel-Med

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MS
Getting bigger and bigger :-)
odpowiedź
User
Anna
No to obsłużyli... Już nic nie działa. Nie można się zalogować, nie można aktywować loginu, nie można odwołać wizyty...
odpowiedź
User
marti


Chciałam podzielić się opinią na temat nowego systemu.

Nie rozumiem czemu wprowadzany jest kolejny numer do zapamiętania zupełnie nie związany z numerem karty? Było to zupełnie oczywiste, że używa się numeru karty w dotychczasowym logowaniu. Dodawanie kolejnego numeru który mam sobie zanotować "na karteczce" jest zupełnie zbędne i totalnie pozbawione sensu. Mnożenie numerów to mnożenie potencjalnych problemów i utrudnień dla pacjentów.

Po drugie nie rozumiem, czemu nikt nie przekazał loginów do systemu na długo przed startem platformym, a dopiero po jej starcie?

Nie rozumiem również, czemu funkcjonalnośc starego systemu została obcięta do minimum, aż do uzyskania nowych loginów zmuszając pacjentów do przymusowej wizyty w rejestracji?

Czemu nikt nie mnie, kiedy byłam w placówce i odbierałam swój login, że aby mieć dostępne konta własnych dzieci muszę też podpisać jakieś kwitki, co teraz równa się mojej ponownej wycieczce do Enel- medu? Skoro to są moje dziecim czemu system automatycznie nie udostępnił mi możliwości rezerwacji dla nich online jak to było poprzednio?

Uważam, że sposób w jaki został wprowadzony nowy system jest fatalny i nieprzemyślany. Nie był w żaden sposób komunikowany z wyprzedzeniem, aby przygotować się na niedogodności a co najważniejsze wiąże się z szeregiem utrudnień ( nowe loginy, nowe hasła, konieczność przyjazdów, brak informacji ).

Wydaje mi się, że nie jestem odosobniona w mojeje opinii.
odpowiedź