SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Lighthouse przy spadku wpływów o 21 proc. podwoiła zysk

W ub.r. agencja public relations Lighthouse (należąca do sieci Edelman) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 21,4 proc. do 4,06 mln zł. Jednocześnie jej koszty operacyjne zmalały o 23 proc., dzięki czemu zysk netto poszedł w górę ze 125,6 do 291,8 tys. zł.

Agencja Lighthouse oferuje usługi z zakresu public relations, social media, employer brandingu i komunikacji kryzysowej. Wśród swoich klientów wymienia m.in. HP, LPP, Nissana, Storck, T-Mobile, Kruszwicę i Modus Group.

Przychody sprzedażowe firmy zmalały z 5,16 mln zł w 2018 roku do 4,06 mln zł. Jednocześnie koszty operacyjne poszły w dół z 4,87 do 3,75 mln zł.

Wydatki na usługi obce zmalały z 3,4 do 2,91 mln zł, na wynagrodzenia - z 889,5 do 566,5 tys. zł, na zużycie materiałów i energii - ze 170,4 do 101,7 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 286,1 do 105,7 tys. zł.

Przełożyło się to na wzrost zysku sprzedażowego z 289,8 do 307,1 tys. zł. Pozostałe wyniki rentowności agencji poszły w górę jeszcze mocniej, głównie dzięki spadkowi pozostałych kosztów operacyjnych ze 148,2 do 1,9 tys. zł. Zysk brutto i netto spółki zwiększył się ze 125,6 do 291,8 tys. zł.

Udziałowcy Lighthouse zdecydowali, że z zeszłorocznego zysku 113,9 tys. zł zostanie im wypłacone jako dywidenda, a 177,8 tys. zł pozostanie w spółce.

Dołącz do dyskusji: Agencja Lighthouse przy spadku wpływów o 21 proc. podwoiła zysk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl