SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Medialna Strategic Advisors to nowa nazwa Agencji Medialnej All Inclusive

Agencja Medialna All Inclusive po 12 latach działania zmienia nazwę na Agencja Medialna Strategic Advisors i przechodzi pełen rebranding.

W ramach rebrandingu powstał m.in. nowy logotyp i strona internetowa agencji. - Unowocześniliśmy naszą identyfikację wizualną, i dostosowaliśmy ją do obecnie obowiązujących trendów graficznych. Za modyfikacjami wizualnymi logotypu, strony internetowej i nazwy, stoją nowe cele, jakie przed sobą stawiamy. Przede wszystkim chcemy zaakcentować fakt, że jeszcze mocniej zamierzamy skupić się na rozwijaniu obszarów doradztwa strategicznego, zarządzania kryzysowego, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu. - mówi Marta Biernacka-Miernik, dyrektor zarządzająca Agencji Medialnej Strategic Advisors, odpowiedzialna też za klientów strategicznych i PR kryzysowy.

Zespół składa się obecnie z 12 osób. Projekty z zakresu public relations prowadzi Joanna Dargiewicz - Rożek, współzałożycielka Agencji Medialnej Strategic Advisors. Za działania marketingowe i on - line marketingowe jest odpowiedzialny Michał Miernik, który w czerwcu dołączył do zespołu agencji oraz Michał Majorek, ekspert w zakresie SEM/SEO oraz kampanii w sieci Google Adwords i w social mediach. Przy projektach konsultingowych i z zakresu public affairs zespół wspiera Tomasz Rożek.

Za nową koncepcję graficzną logotypu odpowiada Aneta Zegarska, przez lata związana z Grupą BBDO.

Dołącz do dyskusji: Agencja Medialna Strategic Advisors to nowa nazwa Agencji Medialnej All Inclusive

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Straciegic Advisiors
Jak można zrobić literówkę we własnym logo szanonwi startezdy?
odpowiedź