SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Neuron PR miała 56,6 tys. zł zysku przy 1,88 mln zł przychodów

W ub.r. przychody agencji Neuron PR wyniosły 1,88 mln zł, a jej zysk netto - 56,6 tys. zł. W firmie pracowało na stałe 10 osób.

Shutterstock.comShutterstock.com

Agencja Neuron PR zwiększyła w 2017 roku przychody do 1,88 mln zł z 1,21 mln zł w 2016 roku. W omawianym okresie wzrosły też koszty prowadzonej przez firmę działalności - z 1,19 mln zł w 2016 roku do 1,77 mln zł w ub.r. - wynika ze sprawozdania złożonego przez spółkę w KRS.

Z tego 917,2 tys. zł kosztowały tzw. usługi obce (wobec 682,4 tys. zł rok wcześniej). Na wynagrodzenia przeznaczono 590,6 tys. zł (wobec 364,6 tys. zł w 2016 roku). W ub.r. średnie zatrudnienie w agencji wyniosło 10 osób.

Zysk ze sprzedaży wzrósł z 21,5 tys. zł w 2016 roku do 110,8 tys. zł w ub.r. Zysk netto udało się zwiększyć z 3,9 tys. zł do 56,6 tys. zł.

W zarządzie agencji zasiada Paweł Soproniuk. Wśród klientów obsługiwanych przez Neuron PR są m.in. J.W. Construction, Zyxel, PKO TFI, Arval, Varsovia Apartamenty, Stowarzyszenie Twoja Sprawa, Delikatesy&Frykasy, Pan Be, De Heus.

Agencja należy Plexus PR oraz Sotiria Security Communications - międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR świadczących usługi w ponad 30 krajach na 5 kontynentach.

Dołącz do dyskusji: Agencja Neuron PR miała 56,6 tys. zł zysku przy 1,88 mln zł przychodów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obywatello
Zysk 56 tysięcy - to strasznie mało, śmiech na sali
odpowiedź
User
joszua
Zysk 56 tysięcy - to strasznie mało, śmiech na sali
zobacz usługi obce - tam są faktury wystawione przez działalności gospodarcze szefów, więc zysk dla nich do kieszeni jest większy
odpowiedź
User
suabo
ja z koleżanką prowadzę agencję, nikogo nie zatrudniamy a robimy połowę tego obrotu- na 2 a nie 10 osób, co to za szajscy klienci? to ile wy wołacie za obsługe? my bierzemy minimum 15-20 tys./mc, a klientów mamy markowo mniej rozpoznawalnych...
odpowiedź