SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Bardzo ograniczyła stratę

W ub.r. agencja reklamowa Bardzo zmniejszyła wydatki operacyjne o 6,6 proc., dzięki czemu przy 3,15 mln zł przychodów jej strata netto zmalała z 305,7 do 15 tys. zł.

Przychody agencji Bardzo w ub.r. sięgnęły 3,12 mln zł, po wzroście rok do roku o 1,8 proc. Agencja od dwóch lat pracuje dla marki telekomunikacyjnej Virgin Mobile (należy do grupy Play), w której kampaniach dwa lata temu zaczął występować Robert Makłowicz.

Spółka przygotowywała też m.in. kolejne reklamy piwa Lech pod hasłem „Bądź Lechendą” (w tegorocznej kampanii wariantu Lech Easy występuje piosenkarka Natalia Szroeder), kampanie drogerii Super-Pharm pod hasłem „Każdy jest inny. Każdy jest Super” oraz kampanię wizerunkową aplikacji smartshoppingowej Blix.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Koszty operacyjne agencji zmalały z 3,37 do 3,15 mln zł, głównie dzięki ograniczeniu wydatków na usługi obce z 2,98 do 2,83 mln zł. Ponadto nakłady na wynagrodzenia zmniejszyły się z 220,6 do 205,6 tys. zł, na zużycie materiałów i energii - z 80 do 50,9 tys. zł, a na amortyzację - z 49,4 do 38,3 tys. zł.

Wyniki rentowności Bardzo pozostały ujemne, ale znacznie się poprawiły. Strata sprzedażowa zmalała z 307,5 do 29,5 tys. zł, a strata netto - z 305,7 do 15 tys. zł.

Zeszłoroczna strata zostanie pokryta z kapitału rezerwowego agencji. Na koniec ub.r. jej kapitał własny wynosił 1,53 mln zł, z czego 1,5 mln zł to kapitał rezerwowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

 

Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo ograniczyła stratę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pseudo
Przewracac miliony z kieszeni do kiesznei zeby miec strate. Kiepski to interes takie agencje pseudo reklamowe
odpowiedź