SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powstała agencja mediowa Rozgłos

Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała założyły agencję mediową Rozgłos, oferującą obsługę mediową full service od strategii po egzekucję oraz consulting mediowy. Nowa marka powstała z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.

Łącząc trójstronne doświadczenie (mediowe, klienckie, wydawnicze) Rozgłos ma oferować nie tylko kompleksową obsługę mediową od strategii po zakup kampanii, ale także możliwość współpracy konsultingowej i koncepcyjnej.

Zwiększenie efektywności idei kampanijnych Rozgłos chce osiągnąć lepszym integrowaniem badań ilościowym z jakościowymi, wykorzystywaniu know-how z zakresu psychologii i percepcji, ale także nowym podejściem do pracy z zespołem tworzącym ideę kampanii.

Typowy mediowiec poznaje ideę na samym końcu procesu, nie ma szans poczuć jej wyjątkowości. Często także nie ma odpowiednich kompetencji. Dlatego pracujemy blisko z teamami kreatywnymi od samego początku, ale i planujemy zatrudnienie wewnętrznych ekspertów, by wspierali kreatywnie naszych mediowców - mówi Patrycja Puchała, założycielka Rozgłosu.

Paulina Złotnicka, Patrycja Puchała i Przestrzeń tworzą Rozgłos

Założycielkami i współwłaścicielkami Rozgłosu są Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała. Trzecim właścicielem jest agencja Przestrzeń. Wspólnicy nie podają struktury własności udziałów. Rozgłos to kolejna obok studia projektowego Wyraz niezależna spółka stworzona z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.

- Rozgłos to agencja mediowa, która buduje strategie mediową w synergii z strategią biznesową i ideą kreatywną – w tym zakresie współpracujemy z Przestrzenią oraz z innymi agencjami kreatywnymi dla klientów spoza portfolio Przestrzeni.  Uzupełniamy kompetencje agencji kreatywnych i od samego początku procesu pokazujemy, jak stworzona przez nich idea kreatywna może pracować na touchpointach mediowych, dając klientowi tym samym w pełni efektywną biznesowo rekomendację - przekazała nam Anetta Gołda, odpowiedzialna za komunikację agencji.

Paulina Złotnicka doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji (Mindshare, Starcom), jak i klienckiej (Kompania Piwowarska, Coty, Żywiec Zdrój i Danone), łącząc obszar mediów z rozwiązaniami digital, PR, badaniami i projektami marketingowymi. Jak opisano w komunikacie dla mediów, "współtworzy Rozgłos, by wcielać w projekty swoje przekonanie, że marketing powinien budować biznes, a egzekucja to najlepsza wizytówka mediowej strategii".

Patrycja Puchała doświadczenie zdobywała po stronie wydawców, jak i agencji. Współpracowała m. in. z Ringier Axel Springer Polska czy ZPR Media. Branded content i kampanie wychodzące poza standardowe ramy to jej konik. Planowała i prowadziła projekty mediowe w obszarze online i offline dla takich marek jak P&G, Orcla Care, J&J, BMW, czy Avon.

Agencja Rozgłos pracuje już m.in. dla klientów: Health Labs Care, Rodowita, czy Lovi.

Dołącz do dyskusji: Powstała agencja mediowa Rozgłos

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szeryf
Czyli holistycznie, w touchpointach z Przestrzenią, która robi teraz Content? Kiedyś to się nazywało kryptoreklama.
odpowiedź
User
Punch
Jesli jakiś klient was utrzyma przez 2 lata to jakoś holistycznie przetrwacie, ale pójście na swoje to trudny chleb.
odpowiedź
User
sigma
Dawno nie slyszalem tak wyrafinowanego belkotu ;)
odpowiedź