SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Rozwoju Przemysłu z nowym logo i serwisem

Agencja Rozwoju Przemysłu wprowadza nową identyfikację wizualną, zgodną ze strategią spółki na najbliższych sześć lat. Rebranding obejmuje też serwis internetowy spółki. Nową identyfikację zaprojektowała agencja BNA.

Nowa identyfikacja Agencji Rozwoju Przemysłu jest oparta na logotypie na białym tle z czarną skróconą nazwą firmy oraz okręgiem, w którym kolor zmienia się z jasno- na ciemnoniebieski. Ma to symbolizować ciągłe, konsekwentne działania spółki na rzecz zwiększania wartości polskiego przemysłu.

Przy projektowaniu identyfikacji kierowano się wynikami badań wizerunkowych przeprowadzonych na przełomie ub.r. i br. Ponadto ma ona odzwierciedlać nową strategię firmy do 2020 roku, w ramach której spółka poszerzy obszar działania: oprócz restrukturyzacji i inwestycji zajmie się wspieraniem innowacji i budowaniem gospodarki opartej na wiedzy.

Nowy system identyfikacji wizualnej ARP został wprowadzony we wszystkich dokumentach korporacyjnych, materiałach biurowych i gadżetach promocyjnych. Sukcesywnie będzie też wymieniane oznakowanie oddziałów.

Identyfikację przygotowała agencja BNA.

Jednocześnie uruchomiono nową wersję serwisu internetowego agencji, działającego pod adresem arp.pl. Jej modułowa budowa nawiązuje do trzech filarów strategii spółki: innowacji, restrukturyzacji i inwestycji. W witrynie treści są prezentowane w postaci obrazów i krótkich tekstów.

Dołącz do dyskusji: Agencja Rozwoju Przemysłu z nowym logo i serwisem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bz
ktoś znowu sobie zakpił i wydano kupę państwowej kasy na jakieś niebieskie kółeczko.
odpowiedź
User
cvdfg
Jaki piękny wykres pierścieniowy z excela :)
odpowiedź
User
GG
świat schodzi na psy. Co to jest BNA?
odpowiedź