SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja TVN uruchamia x-link

Agencja TVN uruchomiła x-link, narzędzie, które pozwoli klientom na publikowanie treści wideo na swoich stronach www z wykorzystaniem technologii embedowania. Mogą to być zarówno materiały wideo dystrybuowane przez Agencję TVN jak i własne klipy klientów.

Użytkownicy platformy agencyjnej x-news z newsowymi materiałami wideo, którzy dotychczas mieli tylko możliwość przeglądania i pobierania klipów, teraz będą mogli również generować kod embed, który następnie osadzą na stronach www. Narzędzie daje też rozbudowane funkcjonalności edycji klipów wideo on-line, pozwalające ma ustawianie dowolnych obrazów startowych, dodawanie i tworzenie belek podpisowych, grafik, znaku wodnego oraz ustalanie rozmiarów wyświetlanego klipu. Materiały wideo na stronach klientów pojawią się w niebrandowanym playerze.

Narzędzie x-link przeznaczone jest też dla klientów mediowych i korporacyjnych, którzy chcieliby publikować w internecie własne produkcje wideo, a nie mają odpowiedniej infrastruktury IT. W prosty sposób mogą wgrać do systemu dowolny klip, który po szybkiej konwersji (i edycji) osadzą na wybranej stronie www.

- Dzięki funkcjonalności x-link zwiększymy zasięg publikacji materiałów newsowych dystrybuowanych przez Agencję TVN. Z naszych klipów korzystać teraz będą mogły również mniejsze portale internetowe, blogerzy, właściciele tematycznych stron www. X-link ułatwi również naszym partnerom medialnym i korporacyjnym dostarczanie klipów wideo do redystrybucji przez Agencję. Platforma x-news, jako agregator treści newsowych, zostanie zasilona w nowe treści od dostawców zewnętrznych którym zapewnimy nowe pola publikacji - mówi Tomasz Nabakowski, dyrektor działu Agencja TVN.

Koszt korzystania z x-link uzależniony jest od liczby materiałów i ich oglądalności (klienci kupują pakiety GB danych). Bezpłatnie można embedować z x-news klipy wideo udostępnione jako free, m.in. materiały newsowe dotyczące rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy i targów samochodowych Paryż Motor Show 2012 - produkowanych i dystrybuowanych przez Agencję TVN.

Dołącz do dyskusji: Agencja TVN uruchamia x-link

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl