SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Dziedzic za Katarzynę Kluk partnerem zarządzającym Weber Shandwick

Od początku lutego Agnieszka Dziedzic obejmie funkcję partnera zarządzającego agencji Weber Shandwick (należącej do McCann Worldgroup). Zastępuje na tym stanowisku Katarzynę Kluk, która ma skupić się w firmie na pozyskiwaniu nowych zleceń.

Agnieszka DziedzicAgnieszka Dziedzic

W Weber Shandwick Agnieszka Dziedzic będzie odpowiadała za operacyjne prowadzenie agencji i jej całościową strategię rozwoju na rynku polskim. Poprzednio pełniąca funkcję partnera zarządzającego w agencji Katarzyna Kluk obejmie stanowisko new business directora. Będzie zajmować się pozyskiwaniem nowych zleceń i klientów.

Poprzednio przez pół roku Agnieszka Dziedzic pracowała jako dyrektor zarządzająca w OnBoard PR (więcej na ten temat). Wcześniej przez wiele lat kierowała założonym przez nią polskim oddziałem agencji Hill & Knowlton.

Ogółem jest związana z branżą public relations od ponad 20 lat. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Realizowała projekty dla firm z różnych branż, m.in. Michelin, Boeing, GSK, Novartis, HSBC, Samsung, Lidl, BAT, Diageo, RIM i Pepsi, a także akcje społeczne, m.in. wielokrotnie nagradzany program edukacyjny dla młodzieży „Mam Haka na Raka”.

Była wykładowcą Public Relations w London School of PR i na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, jest członkiem IPRA oraz członkinią Rady Programowej Kongresu Kobiet.

Przed pracą w branży public relations była dziennikarką, m.in. w Polskiej Agencji Prasowej.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Dziedzic za Katarzynę Kluk partnerem zarządzającym Weber Shandwick

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
canon
Dajcie kolorowe zdjęcie…
odpowiedź
User
%%%
kolejna misja w rozwalaniu agencji, hah
odpowiedź
User
old HK
widze duzy potencjał w zdobywaniu klientów z sektora alkoholowego :) ta nominacja może wstrząsnąć (i wymieszać) rynkiem agencji PR w Polsce
odpowiedź