SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Janulewicz w zespole experience design Deloitte Digital

Agnieszka Janulewicz objęła stanowisko senior research consultanta w agencji Deloitte Digital. Poprzednio związana była z agencją Artegence.

Janulewicz zajmuje się zarządzaniem projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy działu experience design - od badań eksploracyjnych, poprzez fazę ideacji, aż po testy z użytkownikami.

Agnieszka Janulewicz przez ostatnie 4 lata pracowała jako user experience specialist w agencji Artegence. Ma ponad 10 lat doświadczenia zawodowego, od 2007 roku jest specjalistką experience design Kompetencje zdobywała w firmach badawczych i agencjach interaktywnych, realizując zarówno badania UX jak i badania jakościowe. Od kilku lat prowadzi szkolenia wewnętrzne dla pracowników firm oraz bezpośrednio dla klientów z zakresu metod badawczych, zasad projektowania zorientowanego na użytkownika oraz dostępności.

Jest absolwentką Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego.

Zespół experience design Deloitte Digital zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań w zakresie user experience (doświadczenie użytkownika, jakie towarzyszy mu podczas korzystania z produktu czy usługi) oraz product & service design (projektowanie produktów i usług zorientowanych na klienta).

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Janulewicz w zespole experience design Deloitte Digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl