SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Radwańska reklamuje blendery Amica (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Amiki z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej promowane są małe urządzenia AGD, m.in. blendery. Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiadają firmy marketingowe Change, Value Media, Get more social i Monday PR.

W krótkich billboardach sponsorskich z Radwańską prezentowane są m.in. blendery Amica z funkcją turbo. Kampania ma podkreślać ich użyteczność przy przygotowywaniu zdrowych posiłków.

Spoty od początku listopada emitowane są przy wybranych programach w TVN, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych. Kampania obejmuje też lokowanie produktu w programie „Pyszne 25” w TVN Style oraz działania w social media (m.in. na Facebooku, Instagramie i Pintereście). Potrwa do 13 grudnia.

Radwańska w kampaniach reklamowych sprzętu Amica występuje od 2012 roku, w poprzedniej promowała zmywarki.

Kreacją nowych reklam zajęła się agencja Change, działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Get more social, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, a za działania public relations - agencja Monday PR.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radwańska reklamuje blendery Amica (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl