Radio Pogoda gra muzykę przede wszystkim z lat 40., 50. i 60. XX wieku. Stacja rozpoczęła nadawanie 12 czerwca br. w trzech miastach: Poznaniu, Krakowie i Opolu. Z kolei 31 lipca br. sieć pojawiła się w Warszawie, gdzie zaczęła nadawać w miejscu kupionego przez Agorę Radia Nostalgia.
- Mogę powiedzieć, że jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych reakcji słuchaczy Radia Pogoda - stwierdza dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. Podkreśla, że nowa sieć cieszy się też zainteresowaniem reklamodawców. - Starsza grupa słuchaczy jest coraz zamożniejsza. Wierzę, że stacja będzie efektywna reklamowo. Radio Pogoda w swoim segmencie rynku nie ma konkurencji - stwierdza Hojka.
Agora planuje rozbudowę sieci przez akwizycje, jeśli znajdzie „atrakcyjne stacje”, które warto kupić.- W miastach, gdzie będzie to sensowne z punktu widzenia rozwoju zasięgu, będziemy aplikować o nowe koncesje dla Radia Pogoda - mówił Hojka w piątek na konferencji prasowej.

Spółka nie podaje, na jaki udział nowej sieci w rynku radiowym liczy, ani kiedy ona ma osiągnąć rentowność. - Wyników finansowych poszczególnych marek Grupy Radiowej Agory nie ujawniamy - dodał Bartosz Hojka.
Poza Radiem Pogoda Agora ma w portfolio też takie sieci radiowe jak Złote Przeboje i Rock Radio oraz ponadregionalne Radio TOK FM. Przychody segmentu radiowego spółki w II kwartale br. wyniosły 27,2 mln zł, a zysk EBIT - 4,2 mln zł (więcej o wynikach spółki).











