SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora inwestuje w Hash.fm. „Odpowiedź na zmiany w świecie mediów”

Agora coraz mocnej inwestuje w nowe media. Spółka została właśnie mniejszościowym udziałowcem firmy Social Hackers, która stworzyła projekt Hash.fm. W przyszłości Agora może przejąć kontrolę nad całą spółką.

Uruchomiony w maju tego roku Hash.fm to narzędzie do pomiaru efektywności działań internetowych blogerów, youtuberów i innych osobowości internetowych.

Umowa inwestycyjna między Agorą a Social Hackers została podpisana 18 lipca br. W jej wyniku, poprzez objęcie nowych udziałów, Agora stała się posiadaczem pakietu 49,45 proc. udziałów w spółce Social Hackers. Umowa przewiduje również możliwość objęcia przez medialny koncern udziału większościowego w tej firmie.

- Ta transakcja jest zgodna z naszym planem rozwoju, zakładającym inwestycje w nowe projekty internetowe na wczesnym etapie rozwoju, działające na szybko rosnących rynkach.  Projekt zespołu Social Hackers to oryginalna odpowiedź na zmiany zachodzące w świecie mediów, w którym internetowi liderzy opinii zaczynają rywalizować o budżety reklamowe z dużymi wydawcami - mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu internet Agory.

- Agora, dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku reklamowym oraz długofalowemu podejściu do inwestycji, jest dla nas idealnym partnerem. Łączy nas także wspólne spojrzenie na rozwój tego segmentu reklamy internetowej oraz na sposób prowadzenia tego przedsięwzięcia - dodaje Konrad Traczyk, założyciel Social Hackers.

Konrad Traczyk spółkę Social Hackers założył w 2011 roku. Po transakcji zakupu przez Agorę w niej udziałów, pozostanie dyrektorem zarządzającym tej spółki. Wcześniej Traczyk pracował m.in. w spółce One-2-One jako szef działu odpowiedzialnego za treści oraz w spółce EURO RSCG Poland jako szef działu social media.

Hash.fm to kolejny projekt umożliwiający Agorze oferowanie reklamodawcom szerokiej gamy rozwiązań reklamowych w mediach społecznościowych. Zespoły sprzedażowe spółki proponują klientom rozwiązania marketingowe na kanałach w serwisie YouTube (w ramach sieci partnerskiej Agora Internet Artists), blogach i forach.

Dołącz do dyskusji: Agora inwestuje w Hash.fm. „Odpowiedź na zmiany w świecie mediów”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytajacy
Czy ktoś wie, co to robi i po co to komu ?
odpowiedź
User
Znaffca
To proste, osoby, które w świecie blogów i innych mediów web 2.0 zyskały status "lidera opinii" lub kogoś, komu warto zaufać mają wpływ na postawy i niektóre zachowania odbiorców. Przykładowo firma płaci bloggerowi za pozytywne oceny produktu na jego stronie. Blogger robi filmik, na którym pokazuje jaki dobre jest piwo xyz, strona pomiarowa bada ile osób zlajkowało tą aktywność, dodało komentarz, napisało, że też spróbuje, a potem może robić badania sprawdzające konwersję - tj. czy faktycznie wpłynęło to na sprzedaż danego produktu.
odpowiedź
User
do Znaffcy
To się opłaca? Ilu musi być blogerów, żeby konwersja była warta świeczki?
odpowiedź