WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Paweł Polański: z ArtGroup do Ipsosu

Gorący temat

Kamil Durczok wraca do telewizji, poprowadzi program publicystyczny w Polsat News

52

Agora, TP i Ipsos rozpoczynają polską edycję badania WIP

2010-06-16 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ipsos na zlecenie Agory i Grupy TP realizuje pierwszą w Polsce edycję badania World Internet Project. Obejmuje ono wpływ internetu na zjawiska społeczne, ekonomiczne i polityczne.

Agora, TP i Ipsos rozpoczynają polską edycję badania WIP

Ipsos realizuje badanie World Internet Project metodą wywiadów osobistych i telefonicznych na dwutysięcznej próbie respondentów. Ankietowani odpowiadają na pytania dotyczące internetu, m.in. czasu i sposobu konsumpcji mediów internetowych, bezpieczeństwa w sieci, kontaktów z otoczeniem społecznym, wpływu internetu na świadomość respondentów odnośnie życia publicznego czy wiarygodności informacji. Wyniki badania zostaną zaprezentowane na początku lipca podczas międzynarodowego forum WIP w Lizbonie.

Tym samym Polska dołącza do grona krajów zaangażowanych w World Internet Project, który na świecie prowadzony jest od 1999 roku. Następuje to w ramach inicjatywy Grupy TP i Agory, która została wyłącznym polskim partnerem projektu. Agora jest też koordynatorem badania, a eksperci z działu badań i analiz portalu Gazeta.pl wraz z zespołem współpracowników przeanalizują zgromadzony materiał i przygotują końcowy raport.

Autor: tw

Wiecej informacji: Ipsos, WIP, World Internet Project, zjawiska społeczne, zjawiska ekonomiczne, zjawiska polityczne

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej