Agresywna kampania Heyah

Kampania Heyah będzie miała w tym roku dwie-trzy kolejne odsłony

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa marki usług telefonii komórkowej Heyah należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej będzie miała w tym roku dwie-trzy kolejne odsłony - poinformował Grzegorz Esz, dyrektor zarządzający Heyah. Obecna spektakularna kampania wprowadzająca brand na rynek będzie trwała do końca kwietnia - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".

Grzegorz Esz nie ujawnił, jaki jest planowany tegoroczny budżet marketingowy marki ani ile kosztować będzie sam launch Heyah. Według monitoringu Expert Monitora wydatki na reklamę telewizyjną marki Heyah do 11 kwietnia br. zamknęły się kwotą 8,6 mln zł. Nieoficjalnie mówi się, że całkowity budżet marki na ten rok może być bliski 50 mln zł. Co do planów sprzedaży Grzegorz Esz zapowiada, że w ciągu roku Heyah chce wykorzystać pulę numerów z prefiksem 888, czyli pozyskać około miliona użytkowników. Dałoby to marce prawie 10-proc. udział w usługach pre-paid. "Planujemy, że ostatecznie Heyah ma osiągnąć kilkunastoprocentowy udział w rynku" - mówi Grzegorz Esz. Taki, a nie wyższy plan sprzedaży wynika z precyzyjnego targetowania brandu. Heyah ma być marką wyrazistą, kultową w grupie docelowej i zarazem prawdopodobnie nieodpowiadającą pozostałym konsumentom. "Dokładne targetowanie ułatwia komunikację, czyni ją bardziej precyzyjną, efektywną i obniża koszty mediów" - tłumaczy Grzegorz Esz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator