SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Akcja #TwojaTwarzChallenge wygenerowała 30-milionowy zasięg na Facebooku

Realizowana przez kilka ostatnich tygodni wspólnie przez Endemol Shine Polska oraz Telewizję Polsat przy wsparciu Fundacji Polsat akcja #TwojaTwarzChallenge wygenerowała 30-milionowy zasięg organiczny na Facebooku.

W ramach akcji #TwojaTwarzChallenge fani programu „Twoja twarz brzmi znajomo” w okresie od 27 marca do 2 maja za pomocą social media mogli przesyłać swoje wykony na wzór tych, które powstają w programie. W zabawę włączyło się ponad 100 osób.

Nagrania były publikowane na facebookowym profilu programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, a pięć najlepszych wzięło udział w finale, który oceniany był przez jurorów: Adama Strycharczuka, Katarzyny Ptasińskiej Marka Kaliszuka oraz Stefano Terazzino. Zwyciężczynią zabawy została Daria Waleriańczyk, która wcieliła się w Amy Winehouse w utworze „You Know I’m No Good”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl łączny zasięg organiczny postów na głównym kanale „Twoja twarz brzmi znajomo” na Facebooku osiągnął ponad 30 mln. Łączny zasięg aktywności (polubienia, komentarze, udostępnienia) to ponad 330 tys.

Najpopularniejszy post to wykonanie Martyny i Hanny Stempel jako Kayah i Viki Gabor w utworze „Ramię w Ramię”, którego zasięg osiągnął 1,5 mln.

Z kolei wśród gwiazd najpopularniejszy post to występ Pawła Jasionowskiego jako Toto Cutugno w utworze „Lasciatemi Cantare”, który wygenerował niemal 2,5 mln zasięgu.

Finałowy odcinek #TwojaTwarzChallenge, emitowany na Facebooku, dotarł do prawie 200 tys. użytkowników.

- Tego rodzaju akcje pokazują, że formaty telewizyjne z katalogu Endemol Shine Polska doskonale działają również w kanałach digital. Nie tylko doskonale dobudowują zasięgi w grupach wiekowych, które nie oglądają linearnej telewizji, ale również angażują widzów pozostałych grup, tworząc nową jakość w dziedzinie internetowej, rodzinnej rozrywki online - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Szajewski, dyrektor kreatywny Endemol Shine Polska. - Endemol Shine Polska tworzy z powodzeniem projekty i formaty, które generują zasięgi w oparciu o sprawdzone formaty telewizyjne z największego na świecie katalogu. To bezpieczne i znane środowisko reklamowe dla marek chcących pracować z Endemol Shine Polska w modelu branded content - dodaje.

W ramach #TwojaTwarzChallenge zorganizowano również za pośrednictwem Fundacji Polsat zbiórkę (która trwa nadal), z której pieniądze przeznaczone są na pomoc dla lekarzy i pracowników szpitali w walce z Covid-19.

Do #TwojaTwarzChallenge przyłączyło się 35 gwiazd, m.in.: Magda Steczkowska, Jeremi Sikorski, Czadoman, Paweł Jasionowski, Staszek Karpiel-Bułecka, Ewelina Lisowaka, Filip Lato, Ewelina Ruckgaber, Łukasz Zagrobelny, Maria Tyszkiewicz, Adam Fidusiewicz, Mariusz Totoszko, Joanna Jabłczyńska, Gosia Andrzejewicz oraz Rafał Szatan.

Za stworzenie akcji i działania na Facebooku programu „Twoja twarz brzmi znajomo” odpowiada Endemol Shine Polska.

Dołącz do dyskusji: Akcja #TwojaTwarzChallenge wygenerowała 30-milionowy zasięg na Facebooku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Teraz wiekszosc projektow trzeba robic w Internecie. Skoro akcja charytatywna zrobila taki wynik to super potencjal:)
odpowiedź
User
Magia
Wreszcie coś innego. Przy zachowaniu minimum nakładów, super wynik.
odpowiedź
User
Wiktoria
Super akcja! Gratuluję Endemol pomysłu!
odpowiedź