W reklamach znane osoby opisują, jak łatwe jest zarejestrowanie numeru prepaidowego w Play. Kampania podkreśla, że użytkownik rejestrujący numer w Play na Kartę dostaje 100 zł na rozmowy i SMS-y, 10 GB internetu i konto ważne przez rok.
W kampanii występują celebryci znani z poprzednich reklam Play, m.in. Agnieszka Dygant, Piotr Adamczyk, Pascal Brodnicki, Dawid Podsiadło, Agnieszka Chylińska i Wojciech Modest Amaro.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-wprowadzi-numery-zaczynajace-sie-od-450-0-jest-zgoda-uke ##
W osobnym spocie pojawia się grupa popularnych youtuberów, m.in. Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-ponad-trzy-czwarte-polakow-w-zasiegu-sieci-lte-4g-ultra ##
Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji, internecie (m.in. na profilach uczestniczących w niej youtuberów) oraz punktach sprzedaży Play.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii, reklamy ATL-owe i BTL-owe oraz działania w social media odpowiada agencja Isobar Polska. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a postprodukcją - Orka Studio. Media zaplanował i kupił Mediacom Warszawa.











