SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Aktywni 55+” - nowy kwartalnik dla seniorów

Na przełomie maja i czerwca br. na rynku zadebiutował nowy kwartalnik „Aktywni 55+”, skierowany dla seniorów. Wydawcą pisma jest wrocławska Fabryka Idei, która specjalizowała się do tej pory w wydawaniu tytułów custom publishingowych.

„Aktywni 55+” to tytuł skierowany do grupy czytelników w wieku powyżej 50 lat. Jak informuje wydawca, jest to pierwszy magazyn lifestylowy, który w sposób pełny stara się uwzględnić zainteresowania, potrzeby i aspiracje seniorów nowego typu, którzy nadal są pełni wigoru i mają apetyt na życia.

Działy, które znalazły się w magazynie to aktualności, porady, zdrowie i uroda, moda i styl, sport i wypoczynek, finanse, motoryzacja, media i technologie, felietony oraz wywiady ze znanymi osobami z grupy wiekowej powyżej 50 lat. Wśród autorów pisma znaleźli się m.in. tacy dziennikarze jak Joanna Lamparska (podróżniczka i globtroterka), Piotr Radecki (znawca pop kultury z zaawansowaną metryką), Monika Demczyńska (zawodowa pilotka i hellenistka) oraz Zdzisław Smektała (felietonista i fan bluesa oraz jazzu). Objętość pierwszego numeru wyniosła 48 stron, ale kolejny ma mieć już ich 68 stron.

Redaktor naczelną „Aktywnych 55+” jest Patrycja Gowieńczyk, zaś dyrektorem wydawniczym pisma został Piotr Wawrzynów.

Nakład pierwszego numeru wyniósł 5 tys. egz. Za darmo tytuł wysłany został m.in. do klubów seniora, instytucji związanych z działalnością społeczną na rzecz grupy 55+, partnerów w obrębie sektora reklamy i PR oraz uniwersytetów trzeciego wieku. Pozostała część nakładu dostępna jest w sprzedaży w salonach prasowych w cenie 9 zł. Nakład drugiego numeru, który ukaże się na przełomie lipca i sierpnia br. wyniesie 7 tys. egz, w tym do darmowej dystrybucji zostanie przeznaczone 4 tys. egz.  Pierwszy numer dostępny jest też za darmo w wersji elektronicznej na stronie www.aktywni55plus.pl.

Tytuł będzie promowany poprzez różne akcje realizowane wraz z partnerami. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wydawca rozmawia na temat jednej z nich z Telewizją Polską.

Dołącz do dyskusji: „Aktywni 55+” - nowy kwartalnik dla seniorów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aktywna
a kto dodał to 55+ do tytułu? chyba nie pomyślał, że to będzie zniechęcało do tytułu. Ja nie chciałabym żeby kupowana przeze mnie prasa od razu wytykała mi wiek...
odpowiedź
User
Flop
Co za durny tytuł? To może konkurować jedynie z dodatkiem GW pt. "Lata lecą". Niech od razu walą: "Coraz bliżej do smierci" albo "Jesteś stary".
odpowiedź
User
Mati
A ja tam chętnie kupuję coś 30+, kremy itd, przynajmniej wiem, że to jest specjalnie dla mnie. poza tym coraz więcej jest ofert dla tej grupy.
odpowiedź