WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Ranking domów mediowych w Polsce: na czele MediaCom Warszawa i Starcom, liderem wzrostu Mets (TOP 27)

MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę Akzo Nobel

2017-12-07 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Akzo Nobel, właściciel m.in. marki farb Dulux, rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę jej budżetu mediowego. Powierzyła to zlecenie agencji MediaCom.

MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę Akzo Nobel

Przetarg trwał od pięciu miesięcy. Firma nie podała liczby i nazw jego uczestników. Obejmował on w głównej mierze największe rynki, na których działa firma, m.in. Chiny, Wielką Brytanię, Indonezję i Indie. Z szacunków wynika, że marketer wydaje globalnie na reklamy ok. 60 mln funtów rocznie.

AkzoNobel zdecydował się powierzyć globalny budżet mediowy agencji MediaCom. Pracowała już ona dla marketera w zakresie planowania i zakupu mediów, m.in. w Wielkiej Brytanii i na większości rynków regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Teraz agencja rozszerza współpracę o Argentynę, region MENA i RPA.

W Polsce media do kampanii markek Akzo Nobel planuje i kupuje MediaCom Warszawa.

Autor: bg

Wiecej informacji: Akzo Nobel, MediaCom

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia