SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel otworzyli agencję RedRaccoon

Na rynek weszła nowa agencja komunikacji - RedRaccoon. Będzie działać na styku technologii, biznesu i popkultury. Założyli ją Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel. 

Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel

RedRaccoon świadczy usługi z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Skupia się jednak przede wszystkim na klientach z sektora technologii, oferując komunikację B2B i B2C. 

Założycielami agencji są  Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel, wcześniej związani z monday group. Bobkowska była w agencji szefową działu brand&corporate, Rygiel stała zaś na czele działu consumer & gaming. 

RedRaccoon debiutuje na rynku

- Nasze uzupełniające się kompetencje i wieloletnia dotychczasowa współpraca są dobrym prognostykiem dla RedRaccoon. Mamy z Krzysztofem podobną energię, ale zupełnie inaczej patrzymy na projekty i wyzwania. Krzysztof zawodowo zawsze był bliżej rozrywki, ja bliżej biznesu. Ta inność doświadczeń jest naszym ogromnym atutem. Potrafimy ją przekuć w naprawdę efektywne działania, 
a to wszystko w ramach wzajemnego szacunku i autentycznej troski o jakość projektów realizowanych dla klientów - mówi Aleksandra Bobkowska, partnerka zarządzająca RR.  

RedRaccoon oferuje klientom pełen katalog usług komunikacyjnych - począwszy od komunikacji produktowej i korporacyjnej, przez employer branding i komunikację wewnętrzną, kryzysową i content marketing, a kończąc na pozycjonowaniu ekspertów, thought ledership i wszelkich niestandardowych formach. Agencja mocno stawia na nieoczywiste połączenia marek i marketingowe crossy.  

-Wnioski, które wynikają z wielu lat doświadczeń pracy z różnymi agencjami - zarządzaliśmy w nich wieloosobowymi zespołami, realizującymi zadania dla największych globalnych marek - przełożyliśmy na działania. Wiemy, jak w pełni skupić się na pracy z klientem, wykorzystać w niej narzędzia do zarządzania projektami i wyciągnąć wartość z pracy hybrydowej. Budujemy zespoły w oparciu o kompetencje i korzystamy ze sporej grupy doświadczonych konsultantów i partnerów. Stawiamy na efektywne narzędzia i zwinne zespoły robocze, które doskonale znają swoje zadania - dodaje Krzysztof Rygiel, partner zarządzający w RR.  

Obecnie w portfolio agencji są już dwaj klienci pozyskani na drodze rekomendacji.  

Za opracowanie identyfikacji wizualnej odpowiada krakowska agencja YOHO.

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel otworzyli agencję RedRaccoon

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mati
Pijarowcy powinni wiedzieć, że nie daje się czarno białych zdjęć, bo nie kojarzą się z nowym radosnym projektem tylko ze statusem "in memoriam"
7 0
odpowiedź
User
Gratki
Siwy dym!
4 1
odpowiedź
User
Nieźle
Mocna wiadomość…. To są mega spece w tej działce. Monday powinien s… po gaciach. Jak i cała branża agencyjna. Gratulacje :)
0 1
odpowiedź