SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Aleric promowany hasłem "Aktywność na nowo"

Ruszyła kampania telewizyjna leku przeciwalergicznego Aleric Deslo Active (USP Zdrowie). Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One), studio Badi Badi oraz Wavemaker.

Article

30-sekundowy spot reklamowy leku przypomina, że alergia nie musi być uciążliwa. Reklama informuje, że Aleric Deslo Active dostępny jest w postaci tabletki bez popijania dla dorosłych, a dla dzieci w postaci syropu.

Spot emitowany jest w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych w Polsce.

Za przygotowanie strategii kampanii, produkcję i poszczególne kreacje odpowiadała agencja Change Serviceplan należąca do Group One, która przygotowała także dwie poprzednie odsłony kampanii leku Aleric.

Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. Produkcją zajęło się studio Badi Badi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aleric promowany hasłem "Aktywność na nowo"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing