Alexandra Sanchez i Anna Kalinowska w A+E Networks Poland

Alexandra Sanchez objęła nowo utworzone stanowisko managera ds. trade marketingu w A+E Networks Poland. Z kolei Anna Kalinowska została w tej firmie specjalistą ds. badań.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Alexandra Sanchez i Anna Kalinowska w A+E Networks Poland
od lewej: Alexandra Sanchez i Anna Kalinowska

Sanchez odpowiada za wdrożenie strategii marketingowej dla kluczowych klientów A+E Networks oraz nielinearną dystrybucję treści programowych firmy na terenie Polski.  Przed dołączeniem do A+E Networks pracowała w Viacom International Media Network, gdzie  m.in. odpowiadała za uruchomieniem marki MTV Mobile.

Zadaniem Anny Kalinowskiej jest z kolei analityczne wsparcie procesów biznesowych firmy. Wcześniej pracowała ona dla biura reklamy Polsat Media, instytutu badawczego Nielsen oraz internetowej agencji marketingowej Netsprint.

A+E Networks Poland to nadawca kanałów dokumentalnych History i CI Polsat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana