Alicja Stefaniak: z L'Oreal Polska do GetHero

Alicja Stefaniak, poprzednio pełniąca funkcję digital marketing specialist w firmie kosmetycznej L’Oreal Polska, dołączyła do zespołu agencji GetHero, specjalizującej się w wideo i influencer marketingu. Jako digital marketing team lead pokieruje m.in. działem obsługi klienta i strategiami komunikacyjnymi dla kluczowych klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Alicja Stefaniak: z L'Oreal Polska do GetHero
Alicja Stefaniak

Stefaniak będzie zarządzała obsługą klienta oraz zespołem talent managerów, wyznaczając cele biznesowe i jakościowe. Ponadto będzie odpowiadała za przygotowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów i relacjami z nimi.

Alicja Stefaniak ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zarówno po stronie agencji, jak i marketera. Ostatnio piastowała stanowisko digital marketing specialist w L’Oreal Polska. Wcześniej, będąc digital managerem w domu mediowym Havas Media, zajmowała się przygotowywaniem i nadzorowaniem pracy nad strategiami i kampaniami internetowymi tej agencji.

W latach 2010-2015 pracowała w MediaCom Warszawa. Jako communications planner/digital specialist zajmowała się strategiami komunikacji i doborem mediów, a także codzienną obsługą wiodących klientów i marek.

Wśród klientów i marek, dla których pracowała, są m.in. Danone, EA Games, Intel, L'Oreal, Phillips, Sony Mobile, Sony Electronics, Universal i Żywiec Zdrój.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej