SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aliganza i Kerris Group będą wspólnie obsługiwać firmy z branż mody i urody

Agencja konsultingowa Aliganza Fashion Agency i agencja technologiczna Kerris Group nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z segmentów mody i urody.

Ignacy Bochiński i Anna WiatrIgnacy Bochiński i Anna Wiatr

W ramach współpracy Aliganza i Kerris Group będą razem startować w przetargach oraz obsługiwać pozyskanych klientów z branży modowej i urodowej.

Aliganza odpowiada za relacje z mediami i influencerami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, consulting i produkcję eventów, a Kerris Group - za marketing internetowy, m.in. tworzenie serwisów, zakup mediów, pozycjonowanie (SEO) oraz obsługę programistyczną. Ponadto przygotowała obecny serwis internetowy Aliganzy i odpowiada za obsługę agencji w zakresie SEO.

Agencje realizowały już wspólnie projekty dla firm i marek CH Klif, Batycki, Levi’s, Nissa i Prael.

- Szybko okazało się, że kierujemy się podobnymi wartościami i zasadami w prowadzeniu biznesu oraz obsłudze klientów. Z kolei dzięki uzupełniającym się kompetencjom jesteśmy w stanie dostarczać wyniki, wspierające realizację celów marketingowych marek. Po 5 latach udanej współpracy projektowej przyszedł czas na kolejny etap w naszym wspólnym rozwoju - formalne nawiązanie partnerstwa - opisuje Ignacy Bochiński, partner w Kerris Group.

- Klienci Aliganzy coraz częściej kierują do nas zapytania o obsługę w zakresie usług digital. Oczywistym wyborem przy takich projektach jest dla nas Kerris jako sprawdzony partner przez ostatnie lata - uzasadnia Anna Wiatr, CEO Aliganza.

- Sformalizowanie współpracy to również naturalne uzupełnienie kompetencji 360 stopni, które posiadamy in house’owo w Aliganzie. Połączenie naszego know-how w zakresie strategii marketingowych dla marek modowych i urodowych z doświadczeniem oraz wiedzą teamu partnera digitalowego pozwala nam na zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych zarówno dla klientów Aliganzy, jak i KERRIS - dodaje Wiatr.

Aliganza Fashion Agency działa od 2000 roku, jej klientami są m.in. Deichmann, Liu Jo, Mango, Birkenstock, Swarovski, Solar i Etam. Natomias Kerris Group współpracuje z takimi firmami i markami jak Porsche, Roche, Honeywell, ZT Kruszwica, Romet, Digital Care, Polycom, Grohe, CH Klif i L'Oréal, a także z domami mediowymi i startupami.

Dołącz do dyskusji: Aliganza i Kerris Group będą wspólnie obsługiwać firmy z branż mody i urody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl