SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alior Sync zdobył 250 tys. klientów w pierwszym roku działalności

W 12 miesięcy od powstania, wirtualny Alior Sync zdobył ponad 250 tys. klientów.

W ciągu 12 miesięcy od powstania Banku, z usług Alior Sync skorzystało ponad 250 tys. klientów, co oznacza, że dziennie bank pozyskiwał średnio 700 nowych klientów. Alior Sync wydał do tej pory blisko 230 tys. kart debetowych. Popularnością wśród klientów cieszą się także naklejki, umożliwiające dokonywanie płatności zbliżeniowych, z których korzysta co dziesiąty posiadacz konta w Alior Sync -  podano w komunikacie prasowym.


Liczba klientów Alior Sync (dane w tys.) * stan na 31.05.2013 r.; źródło: Alior Bank

Wirtualny Oddział Alior Sync klienci odwiedzili ponad 686 tys. razy. Najpopularniejszym kanałem kontaktu z bankiem jest chat, wybierany przez 77% klientów. Do tej pory klienci banku ponad 100 tys. razy ocenili uprzejmość oraz poziom wiedzy merytorycznej konsultantów, wystawiając im wysoką średnią ocenę 4.5 (w skali od 1 do 5).

Prawie co trzeci klient korzysta z usług Alior Sync, używając bankowości mobilnej. Wśród nich największą grupę stanowią posiadacze smartfonów i tabletów z systemem Android (60%), mniej klientów korzysta z iOS (35%) i Windows Phone (5%).

- Przygotowując koncepcję Alior Sync myśleliśmy o tym, jak powinien wyglądać bank przyszłości. W rezultacie, jako pierwsi w Polsce, stworzyliśmy bank w pełni wirtualny, oferujący usługi niedostępne do tej pory na rynku, skierowany do osób, które nie wyobrażają sobie życia bez Internetu i urządzeń mobilnych. Dowodem na sukces Alior Sync jest fakt, że wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy w bankowości internetowej, które obecnie naśladują inni uczestnicy rynku - powiedział Wojciech Sobieraj, prezes zarządu Alior Banku.

Dołącz do dyskusji: Alior Sync zdobył 250 tys. klientów w pierwszym roku działalności

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwerty
Badziewiaki, na początku było fajnie ale teraz już zaczynają kombinować, dobrze, że nie zamknąłem konta w mBanku :)
odpowiedź
User
madura
w syncu przynajmniej nic nie płacisz za konto i jeszcze dostajesz zwrot za zakupy. no ale jak ktoś woli być nabity w mbutelkę to wolna wola.
odpowiedź
User
kondzio
Moim zdaniem będzie super Żeby tylko opłat nie wymyślili ani żadnych wymuszeń zakupowych do karty za free.
odpowiedź