Alphabet z rosnącymi przychodami i zyskiem, ponad 26 mld dolarów z reklam

W I kwartale 2018 roku holding Alphabet wykazał wzrost przychodów o 26 procent, a zysk netto przekroczył kwotę 9,4 mld dolarów. Motorem kwartalnych wzrostów był koncern Google, który wypracował z górą 26,6 mld przychodów z segmentu reklamowego.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W raportowanym okresie pierwszych 3 miesięcy br. Alphabet zanotował przychody w wysokości 31,146 mld dol., co oznacza wzrost rok do roku o 26 proc.

Największe przychody w strukturach Alphabet przyniósł koncern Google, który wypracował 30,996 mld dol., podczas gdy w takim samym okresie roku ubiegłego przychody Google wyniosły 24,618 mld dol. Segment reklamowy to główne źródło przychodów Google – w I kwartale br. przyniósł on 26,642 mld dol. (21,411 mld rok wcześniej).

grafika

Tendencja wzrostowa jest widoczna także po stronie zysków. W raportowanym okresie zysk netto Alphabet zamknął się kwotą 9,401 mld dol. – rok wcześniej było to 5,426 mld. Z kolei Google w I kwartale br. osiągnął zysk operacyjny w wysokości 8,368 mld dol., więcej niż 7,446 mld wypracowane w I kwartale ub.r.

grafika
grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska