SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amazon dodaje do swojej aplikacji podobny do TikTok kanał z treściami zakupowymi

Amazon uruchomił nowy przewijany kanał o nazwie Inspire. Jest dostępny dla użytkowników aplikacji w USA. Krótkie filmy przedstawiają produkty, które zdaniem sprzedawcy mogą zainteresować użytkowników.

Amazon ogłosił, że uruchamia nowy kanał w swojej aplikacji ze zdjęciami i filmami przedmiotów, które użytkownicy mogą kupić.

Kanał, który Amazon nazywa Inspire, jest próbą skłonienia użytkowników aplikacji do robienia zakupów, gdy widzą produkty w treściach online – coś, co próbują zrobić również inne firmy technologiczne. TikTok od dawna pracuje nad własnymi funkcjami zakupów w aplikacji, w tym zakupami na żywo, a YouTube dodał marketing afiliacyjny i zakupy do swojej kopii TikTok, Shorts.

Inspire pojawi się jako ikona żarówki w aplikacji Amazon i zostanie udostępniona wybranym kupującym w USA. Firma rekrutuje również influencerów do produkcji filmów do kanału, wraz z wyborami marek i stałych klientów, ponieważ chce wykorzystać zakupy w społecznościowe. Amazon zaczął testować Inspire wewnętrznie, z pracownikami tego lata.

Na karcie Inspire kupujący mogą wybierać spośród kategorii, takich jak projektowanie wnętrz, zwierzęta domowe i pielęgnacja skóry, i przewijać treści, które przedstawiają produkty Amazon i łączą je. Następnie mogą kupować przedmioty bezpośrednio z filmów i zdjęć.

W trzecim kwartale br. przychody Amazona zwiększyły się o 14,7 proc. do 127,1 mld dolarów, a w przy wzroście kosztów operacyjnych o 17,5 proc. zysk netto zmalał z 3,15 do 2,87 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Amazon dodaje do swojej aplikacji podobny do TikTok kanał z treściami zakupowymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl