WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Amazon dostarczy zakupy do domu pod nieobecność odbiorcy

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

Amazon konsoliduje globalny budżet mediowy w IPG Mediabrands

2017-11-03 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Amazon rozstrzygnął rozpoczęty latem br. przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego szacowanego na  1 mld dolarów. Skonsolidował go w sieci IPG Mediabrands.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Jak podaje Adweek.com, w finale przetargu sieć IPG Mediabrands (należy do niej m.in. Initiative) konkurowała z siecią Publicis Media (należą do niej m.in. Starcom i Zenith).

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna m.in. za promocję e-commerce'owego hubu Amazona, produktów z kategorii technologii oraz usługi subskrypcji na całym świecie.

Od 2013 roku globalną obsługą mediową Amazona zajmował się dom mediowy Initiative (należy do IPG). Z kolei MEC odpowiadał za działania digitalowe na rynku amerykańskim.

W przetargu nie brała udziału sieć Omnicom, ponieważ zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla Google.

Autor: bg

Wiecej informacji: Amazon, IPG Mediabrands

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia