Amazon, Yahoo i Dish Network walczą o Hulu

W rywalizacji o przejęcie internetowego serwisu wideo Hulu pozostały trzy firmy - Amazon, Yahoo i Dish Network.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według gazety "Financial Times", która powołuje się na swoje anonimowe źródła, za złożenie zbyt niskiej oferty z walki o Hulu odpadł operator telewizji satelitarnej DirecTV.

Natomiast trzy najwyższe propozycje, złożone przez Amazon, Yahoo i Dish Network, podobno wynoszą od 1,5 do 2 miliardów dolarów.

Wcześniej wśród potencjalnych nabywców Hulu wymieniano m.in. Google (więcej na ten temat) i Apple (więcej na ten temat). Właścicielami serwisu są koncerny medialne Disney, NBC Universal i News Corp. oraz firma private equity Providence Equity Partners.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?