SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Andrea Bocelli w międzynarodowej kampanii Deutsche Telekom także w Polsce (wideo)

Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom z udziałem tenora Andrei Bocellego. Akcja będzie też prowadzona w Polsce, gdzie Deutsche Telekom działa pod marką T-Mobile.

Andrea Bocelli w reklamie Deutsche TelekomAndrea Bocelli w reklamie Deutsche Telekom

Kampania przebiega pod hasłem „Poczuj się połączony w całej Europie. Z najlepszą siecią”. Ma podkreślać, że Deutsche Telekom świadczy usługi w 13 krajach europejskich, ułatwiając kontakty mieszkających tam ludzi.

W reklamach Andrea Bocelli odwiedza różne znane miejsca w Europie. Jest pokazywany w pozie z otwartymi ramionami, co z jednej strony ma symbolizować szerokie możliwości komunikacji zapewniana przez Deutsche Telekom, a z drugiej nawiązywać do litery T stanowiącej główny element logo firmy i jej marki T-Mobile.

Poprzednia ogólnoeuropejska kampania reklamowa Deutsche Telekom była prowadzona latem ub.r. pod hasłem „Łączymy ludzi w Europie!”.

Obecna kampania w weekend zaczęła się w Niemczech, a w najbliższym okresie będzie też prowadzona w Albanii, Austrii, Czechach, Chorwacji, Macedonii , Czarnogórze, Rumunii, Polsce, na Węgrzech i Słowacji. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).

Kreacją reklam zajęła się niemiecka agencja Serviceplan, produkcją - dom produkcyjny Stink, spot nakręcił Andreas Lind, wyreżyserował Aleksander Bach, a muzykę przygotowało Audioforce.

W Polsce T-Mobile od kilku miesięcy prowadzi kampanie reklamowe w stylistyce musicalowej. W obecnej występują Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski oraz Tomasz Kot i Natalia Nykiel, a w poprzednich pojawili się m.in. Robert Lewandowski, Partycja Kazadi i Kinga Preis.

Dołącz do dyskusji: Andrea Bocelli w międzynarodowej kampanii Deutsche Telekom także w Polsce (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jaśka
w porównaniu do naszych celebrytów, wreszcie jakaś prawdziwa gwiazda! ;) bardzo mi się podoba ten spot, z resztą TM naprawdę spoko działa ostatnio, marketingowo i sprzedażowo, podobno uprościli faktury za abonamenty i nie naliczają zwyżek. ;p
odpowiedź
User
Ernest
Europejski poziom - robi wrażanie.
odpowiedź
User
violka77
@jaśka masz rację, faktury za abonament są uproszczone i nie ma już tych tzw. zwyżek. TM ostatnio robi robotę, aż dziw!
odpowiedź