SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Andrzej Fidyk: z TVP do TLC. „W nowym roku więcej polskich produkcji”

Andrzej Fidyk, były kierownik redakcji dokumentu w TVP1 rozpoczął współprace ze stacją TLC (Discovery Networks) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Fidyk doradza w TLC w wyborze programów i filmów dokumentalnych.

Andrzej Fidyk poprzednio związany był z TVP, na początku tego roku został odwołany z funkcji kierownika redakcji form dokumentalnych w TVP1.

Będzie więcej polskich produkcji w TLC
Agata Młynarska, która objęła funkcję dyrektora rozwoju na polskim rynku, należącego do Discovery Networks, kanału TLC z początkiem września br., w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiadała, że jej głównym celem na nowym stanowisku jest zwiększenie liczby polskich produkcji emitowanych na antenie TLC. Świąteczne spoty z udziałem polskich gwiazd, m.in. Anny Wyszkoni, Anny Głogowskiej, Ady Fijał, Katarzyny Zielińskiej i Macademian Girl, które znalazły się w świątecznej ramówce stacji, to pierwszy krok w stronę realizacji tej koncepcji.

- Do zespołu TLC dołączyłam niespełna trzy miesiące temu, a w ramówce stacji już widać pierwsze efekty naszej intensywnej pracy - mówi Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska, dyrektor rozwoju kanału TLC. - Podejmując się nowej roli, moim największym marzeniem było przybliżenie telewizji TLC polskiej publiczności, przede wszystkim poprzez polskie formaty oraz polskich bohaterów - podkreśla Młynarska.

Jak zdradza Wirtualnemedia.pl Młynarska, w styczniu stacja TLC zaczyna produkcję nowych polskich programów. - Na tym etapie nie mogę szczegółowo mówić, jakie to będą programy - mówi Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska. - Ale prace są już zaawansowane. Mamy na stole także kilka bardzo ciekawych pomysłów, rozważamy mój autorski program - opowiada Młynarska. - W pierwszej kolejności jednak pracujemy nad szerszą ofertą stacji, co wiąże się także z zakupami formatów - dodaje.

Jak mówi Agata Młynarska, początkowo w planach zamiast spotów był osobny program świąteczny, ale ostatecznie wybrano formę krótkich filmików. - To forma, która dobrze sprawdza się w internecie, a TLC chce docierać do swojej publiczności także i tam - tłumaczy Agata Młynarska. - Dlatego też jestem przekonana, że był to dobry wybór - mówi Młynarska.

Jak powiedziała nam dyrektor rozwoju kanału TLC, pierwszym krokiem do opracowania nowej ramówki były szczegółowe badania focusowe. - Chcieliśmy dowiedzieć się, czego Polki szukają w stacjach dedykowanych kobietom. Odwiedziliśmy je w domach, byliśmy z kamerami u ich rodzin. Zależało nam, żeby zobaczyć, jak spędzają czas, w jaki sposób oglądają telewizję - zdradza Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska.

Badania przeprowadzone przez TLC pokazały, że Polki poszukują przede wszystkim rozrywki, ale także porad, jak mogą zmienić swoje życie na miarę swoich możliwości. Pragną również „baśniowości”. - Na pytanie, dlaczego oglądają „Salon sukien ślubnych”, odpowiadały, że mogą potem pięknie śnić - mówi Agata Młynarska. Jak zdradza Wirtualnemedia.pl dyrektor rozwoju kanału TLC, badania potwierdziły także, że Polki uwielbiają seriale i telenowele. - Sięgnęliśmy zatem po format meksykańskiej telenoweli „Cudowna róża”, która miała ponad 40 proc. widowni w Meksyku i jest hitem w łacińskiej części Ameryki - mówi Agata Młynarska.

Telenowela „Cudowna róża”, utrzymana w nurcie docureality, opowiada o ludziach, którzy doświadczają w życiu wsparcia opatrzności. Na antenie TLC produkcja będzie miała premierę w Wigilię o godz. 18:00. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, stacja zakupiła ok. 100 odcinków tej telenoweli. W nurt docureality wpisuje się także kolejna nowość w zimowej ramówce TLC - „Powietrzna karetka”, którą stacja TLC emituje od 7 grudnia o godzinie 21:30. Jest to program, opowiadający o pracy lekarzy i ratowników medycznych, którzy na pokładzie powietrznego ambulansu walczą o zdrowie i życie pacjentów.

W sylwestrową noc na antenie TLC będzie można zobaczyć paryski pokaz Victoria’s Secret. - Uważam, że to wielki sukces, prowadziliśmy trudne negocjacje, ale się udało - mówi Agata Młynarska. - Żadna telewizja w Polsce nie pokazała dotąd show prosto z Paryża, jednego z największych wydarzeń modowych na świecie - dodaje Młynarska.

W listopadzie br. udział kanału TLC w rynku w grupie 16-49 wyniósł 0,49 proc.

Dołącz do dyskusji: Andrzej Fidyk: z TVP do TLC. „W nowym roku więcej polskich produkcji”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kogut
Rzuciłem okiem na oferte TLC :D To jest stacja skierowana do tych postępowych pod kierownictwem wyzwolonej Młynarskiej ? :D Brakuje jedynie orła z czekolady, ależ postępowi ogłupiają społeczeństwo :D
odpowiedź
User
ubaw po pachy
Rzuciłem okiem na oferte TLC To jest stacja skierowana do tych postępowych pod kierownictwem wyzwolonej Młynarskiej ? Brakuje jedynie orła z czekolady, ależ postępowi ogłupiają społeczeństwo

Przecież nie wszyscy muszą być lepszym sortem bogoojczyźnianym kiszącycm się w sosie narodowokatolickim oglądającym kurwizję :D :D :D
Muszą ? :D
odpowiedź
User
agentwpływu
Kogut= debil
odpowiedź