WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Marta Bełza dołącza do Synertime, awansuje Żaneta Hiszpańska

Gorący temat

Allegro wprowadza kody SMS-owe przy logowaniu. „To zwiększa bezpieczeństwo klientów”

0

Andrzej Salski szefem działu social media w Synertime

2017-04-19 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Do zespołu agencji public relations Synertime dołączył Andrzej Salski, który stanął na czele działu social media.

Andrzej Salski Andrzej Salski

Do obowiązków Salskiego należy zarządzanie zespołem digital, który prowadzi komunikację m.in. na portalu Facebook, LinkedIn, Instagram czy Twitter. Ponadto koordynuje wszelkie działania digitalowe Synertime.

Andrzej Salski doświadczenie zdobywał m.in. w takich agencjach reklamowych, jak : Brain, Cheil Worldwide, a także jako zewnętrzny konsultant i project manager. Obsługiwał wiele marek na Facebooku i innych kanałach społecznościowych. Jego specjalnością są projekty z branż: FMCG, entertainment i nowych technologii.

Współtworzył i realizował strategie działań w społecznościach internetowych dla takich klientów jak: Samsung Polska, Douglas Polska, Hoop Cola, serial „Bez Tajemnic” HBO.

Autor: bg

Wiecej informacji: Andrzej Salski, Synertime

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej