Animowani Ronaldo, Neymar, Rooney i Ibrahimovic reklamują Nike (wideo)

Kolejna reklama Nike w ramach kampanii pod hasłem „Podejmij ryzyko” z udziałem najlepszych piłkarzy świata związanych z tą marką ma formę animowaną.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Animowani Ronaldo, Neymar, Rooney i Ibrahimovic reklamują Nike (wideo)

Klip zatytułowany „Ostatni mecz”, w którym główne role grają animowane postaci Christiano Ronaldo, Neymara, Rooneya, Ibrahimovica, Davida Luiza i innych sławnych piłkarzy, został udostępniony w poniedziałek.

Zanim jednak pojawił się na profilach Christiano Ronaldo, Neymara oraz Zlatana Ibrahimovica w serwisach społecznościowych, pojawiły się krótkie zwiastuny, które uchylały rąbka tajemnicy. Przedstawiają one animowane postaci piłkarzy popisujące się umiejętnościami w efektownych boiskowych sytuacjach.

Finalnie opublikowane wideo opowiada historię zaawansowanych technologicznie kombinezonów, które wyeliminowały element losowości z piłki nożnej i uczyniły zwykłych zawodników nieomylnymi oraz stuprocentowo skutecznymi. W rezultacie piłka nożna straciła na popularności, a jej gwiazdy straciły pracę. Sytuację próbuje ratować Brazylijczyk Ronaldo (mistrz świata z roku 2002), który kompletuje zespół gwiazd. Mają one uratować świat futbolu.

Ideą przyświecającą nagraniu  jest udowodnienie, że magia piłki nożnej wynika z podejmowanego ryzyka oraz idących za tym konsekwencji -zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Ta dyscyplina sportu wiele by straciła bez swojej nieprzewidywalności oraz losowości.

Przypomnijmy, że poprzednie reklamy w ramach kampanii pod hasłem „Podejmij ryzyko” pokazywały presję odczuwaną przez piłkarzy przed meczem (obejrzyj to) oraz podwórkowa grę, która przeistacza się w spektakularny mecz (zobacz ten spot).

Kreację kampanii przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Spot wyprodukowało studio Passion Pictures.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych