WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

O seksie po polsku - #sexedpl daje nadzieję zmiany podejścia do edukacji seksualnej w naszym kraju (opinie)

Gorący temat

„Gazeta Polska Codziennie” wspiera związaną z pismem sędzię jako kandydatkę do KRS i broni Ryszarda Czarneckiego ws. słów o Róży Thun

5

Anja Rubik twarzą nowej kampanii Jimmy Choo

2018-01-11 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Anja Rubik, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek, została twarzą kampanii wiosna/lato 2018 Jimmy Choo.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Sesję Anji Rubik zrealizowano w apartamencie w Nowym Jorku, gdzie stanęła przed obiektywem Craiga McDeana. Polska modelka prezentuje się w klasycznych okularach-awiatorach czy połyskujących, złotych sandałkach na obcasie. Cała sesja utrzymana jest w ciepłych, złotych barwach.

-  Anja łączy pewny siebie styl i ducha kobiety Jimmy'ego Choo w jej miejskim środowisku. Jest zabawnie prowokująca, a jednocześnie swobodna-– komentuje Sandra Choi, dyrektor kreatywna marki.

Rubik została twarzą damskiej linii kolekcji wiosenno-letniej, linię męską promuje zaś Clement Chabernaud.

Anja Rubik w ostatnich miesiącach dała się poznać jako aktywistka i obrończyni praw kobiet. W październiku ubiegłego roku zainicjowała kampanię edukacji seskualnej #sexedpl, w której udział wzięli m.in. Monika Brodka, Małgorzata Szumowska, Magdalena Cielecka, Maffashion, Maciej Stuhr, Robert Biedroń czy Sebastian Fabjański.

Autor: jd

Wiecej informacji: Jimmy Choo, Anja Rubik

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia