Anna Czaplicka posiada 20-letnie doświadczenie w międzynarodowych firmach public relations. Przed dołączeniem do zespołu Grayling m.in. przez 8 lat zajmowała stanowisko partnera zarządzającego polskiego biura Weber Shandwick. Zajmowała również stanowiska kierownicze w polskich oddziałach takich firm jak Burson-Marsteller i Hill&Knowlton.
Specjalizuje się w obszarze strategicznej komunikacji korporacyjnej. Jej doświadczenie obejmuje współpracę z wiodącymi firmami z sektora farmaceutycznego, technologicznego (IT) oraz marki konsumenckie.
Jak podano w komunikacie "objęcie przez Annę Czaplicką stanowiska dyrektor generalnej w Polsce jest częścią planu, który ma pozwolić na przyspieszenie rozwoju firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej".
Grayling Poland jest obecny na rynku od 1995 roku. Do grona jej klientów należą m.in.: ArcelorMittal, BMS, BBC Worldwide, easyJet, Erste Bank, GE, Herbalife, Hilton Worldwide, Kapsch, Mars, O-I (Owens-Illinois), PayPal, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), SanDisk, Sandoz, Sony Europe, UK Trade & Investment oraz Wrigley.












