WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh

Gorący temat

Jakub Dymek pozywa Codziennik Feministyczny za tekst o gwałcie, chce przeprosin i zadośćuczynienia

2

Anna Dzierzędzka: z MediaComu do Value Media

2017-11-21 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W styczniu 2018 roku Anna Dzierzędzka zacznie pracę jako chief growth officer w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One). Poprzednio przez 16 lat była związana z MediaCom Warszawa, ostatnio pełniła funkcję partnera zarządzającego.

Anna Dzierzędzka Anna Dzierzędzka

W Value Media jako chief growth officer Anna Dzierzędzka razem z chief operating officerem Jakubem Bieńkowskim (pełniącym tę funkcję od lutego br.) będzie odpowiadała za zarządzanie firmą. Będzie raportowała do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media. Chief growth officer to nowe stanowisko w Value Media.

- Dołączam do dynamicznego zespołu, który ma odwagę działać elastycznie i wprowadzać szybko nowe produkty, często niestandardowe. Adressable TV, programmatic, mobile, content czy binge watching - zmiany zachodzące w zachowaniach konsumentów i na rynku sprawiają, że trzeba reagować natychmiast - wylicza Anna Dzierzędzka. - Doświadczenie w pracy z największymi reklamodawcami, nauczyło mnie jak korzystać z narzędzi tak, by w partnerskiej relacji budować marki klientów. Rozmowa o celach biznesowych, analiza skuteczności narzędzi, zrozumienie konsumenta pomagają odnaleźć najlepsze rozwiązania. Jednak kluczem do budowania biznesu klientów jest ciągłe, szybkie uczenie się zespołu i tworzenie nowej, jeszcze bardziej efektywnej oferty. To te cechy odnalazłam w Value Media - dodaje.

Poprzednio Dzierzędzka przez 16 lat była związana z MediaCom Warszawa. Przez ostatnie dziewięć lat była członkiem zarządu firmy, a od czterech lat jako partner zarządzający odpowiadała za implementację innowacyjnych rozwiązań dla kluczowych klientów.

Przez cały okres pracy w MediaComie odpowiadała za obsługę Procter&Gamble - najpierw jako planner, a ostatnio szefowa 70-osobowego zespołu realizującego projekty dla tego koncernu w 9 krajach Europy Środkowej.

- Jesteśmy graczem nr 1 na rynku planowania mediów digital i często to właśnie nasze kompetencje digitalowe przesądzają o powierzeniu nam całościowego budżetu klienta. Jednak w dotarciu do konsumenta, który (jest coraz bardziej wymagający i) coraz częściej unika reklam, liczy się efektywna integracja wszystkich punktów kontaktu. Dlatego chcemy wzmocnić naszą ofertę dla tych klientów, którzy nie tylko oczekują innowacyjnego podejścia w internecie czy efektywnie kupowanej telewizji, ale strategicznego i kompleksowego zarządzania ich marką. Anna, z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu wizerunkiem największych brandów, będzie dla klientów kimś na kształt „strażnika marki”, odpowiadającym za spójność, długofalowe planowanie i zarządzanie całymi zespołami po stronie client service - przekonuje Kamil Wiszowaty

Autor: tw

Wiecej informacji: Anna Dzierzędzka, Value Media

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia