Anna Karolewska nie jest już marketing & PR directorem w Dentsu Aegis Network Polska

Po dwóch latach pracy na stanowisku marketing & PR directora w Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej m.in. Carat, Isobar) Anna Karolewska odchodzi z firmy. Teraz będzie z nią współpracować jako zewnętrzny konsultant.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Karolewska nie jest już marketing & PR directorem w Dentsu Aegis Network Polska

Anna Karolewska przez ostatnie dwa lata kierowała zespołem marketingu i PR grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network Polska.

- Ania wykonała ogromną pracę w obszarze zmiany postrzegania całej grupy, za co jestem jej głęboko wdzięczny. Jako zewnętrzny konsultant będzie rozwijać zapoczątkowane przez nią projekty dedykowane łączeniu biznesu, kultury i sztuki, takie jak Dentsu Prive. Obecnie szukamy osoby, która przejmie jej obowiązki w zakresie zarządzania działem Marketingu i PR - opisuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.

Anna Karolewska do Dentsu Aegis Network Polska przeszła dwa lata temu z Microsoftu, gdzie jako operator channels lead, zajmowała się m.in. tworzeniem nowego kanału sprzedaży i wprowadzeniem systemu operacyjnego Windows Phone na polski rynek. W latach 1999-2011 związana była z T-Mobile, gdzie zajmowała się marketingiem, sprzedażą i w ostatnim okresie rozwojem biznesu. Przez kilka lat pełniła funkcję zastępcy dyrektora departamentu ds. marketingu i sprzedaży, odpowiedzialnego za zarządzanie klientami indywidualnymi. W latach 1996-1999 pracowała w Sony jako advertising, promotion & public relations manager i była członkiem Sony Advertising Forum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem