WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Anna Kiedrzyńska-Tui PR managerem w Fundacji Res Publica

Anna Kiedrzyńska-Tui i Bartosz Łopiński założyli agencję Propsy PR. Dedykowana obsłudze trzeciego sektora

2018-02-01 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Od początku tego roku rozpoczęła działalność agencja Propsy PR, nastawiona na obsługę organizacji pozarządowych, przedsiębiorców społecznych i projektów CSR. Jej założycielami są Anna Kiedrzyńska-Tui oraz Bartosz Łopiński.

Bartosz Łopiński, Anna Kiedrzyńska-Tui Bartosz Łopiński, Anna Kiedrzyńska-Tui

Propsy PR to agencja o charakterze butikowym. Jak informują założyciele, „nastawiona jest na budowanie relacji z ludźmi, wsparcie osób działających społecznie w budowaniu dobrego wizerunku, rozwoju zespołu oraz spójnych działaniach komunikacyjnych”.

Współzałożycielką agencji jest Anna Kiedrzyńska-Tui, która poprzednio była PR managerem fundacji Res Publica, a wcześniej współpracowała z Magazynem Miasta oraz Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce.

- Będziemy strać się zachować butikowy charakter agencji. Stawiamy na bezpośrednie relacje z klientami, odrzucamy także w komunikacji język korporacyjny. Chcemy wspierać ludzi działających na rzecz rozwiązywania problemów społecznych, którzy każdego dnia robią masę fantastycznych rzeczy. Naszą agencję stworzyliśmy także dlatego, że czujemy przesyt ekspertów udzielających się w mediach na każdy temat - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Anna Kiedrzyńska-Tui.

Drugim współzałożycielem jest Bartosz Łopiński, poprzednio związany z agencją Bazylia PR, gdzie jako menadżer projektów zajmował się koordynacją działań dla klientów biznesowych i spółek giełdowych. Kiedrzyńska-Tui i Łopiński pracowali wspólnie w Centrum Prasowym Uniwersytetu SWPS.

- Pracując przez ten czas dla podmiotów naukowych, spółek giełdowych, firm czy urzędów państwowych zauważyliśmy, że naszą wiedzę warto wykorzystać również w trzecim sektorze. Po pierwsze dlatego, że NGO to kopalnia merytorycznej wiedzy oraz ciekawych historii, o których warto mówić głośniej. Po drugie dlatego, że w tym sektorze dokonuje się zmiana polegająca na profesjonalizacji działań społeczników. Chcemy wspierać ich w tym procesie - komentuje Bartosz Łopiński.

Pierwszym klientem firmy jest fundacja Social Wolves, organizator organizator olimpiady dla młodych osób z projektów społecznych „Zwolnieni z Teorii".

Autor: jd

Wiecej informacji: Bartosz Łopiński, Anna Kiedrzyńska-Tui, Propsy PR

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia