Anna Lewandowska i Mateusz Borek w kampanii BZ WBK na Euro 2016

Bank Zachodni WBK rozpoczyna kampanię pod hasłem „#12zawodnik” związaną z Euro 2016. Ambasadorami akcji, przygotowanej i realizowanej przez agencje Red8 Advertising, Red8 Digital i Propeller, są Anna Lewandowska i Mateusz Borek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Lewandowska i Mateusz Borek w kampanii BZ WBK na Euro 2016

W kampanii BZ WBK będzie zachęcać do oglądania transmisji meczów Euro 2016 oraz kibicowania naszej reprezentacji. Uruchomiono już stronę 12zawodnik.bzwbk.pl, na której będą realizowane różnego rodzaju konkursy i inne aktywności, m.in. z youtuberami. Jednocześnie będzie prowadzona promocja, w której za skorzystanie z oferty BZ WBK klienci otrzymają oryginalny szalik i opaskę dwunastego zawodnika.

- W tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z osobami, które jednoznacznie kojarzą się ze sportem. Niezwykle popularni i lubiani, mają w sobie naturalny wdzięk, optymizm i pozytywne nastawienie. Anna Lewandowska nie tylko jako żona Roberta, ale też miłośniczka aktywnego trybu życia, diety i świadomego dbania o siebie, której porady są niezwykle popularne, Mateusz Borek jako zawsze świetnie przygotowany merytorycznie komentator młodego pokolenia, potrafiący porwać kibiców - opisuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu Banku Zachodniego WBK.

Anna Lewandowska w ostatnich latach reklamowała kosmetyki Gilette Venus i Rexona oraz była ambasadorką akcji „Stop zwolnieniom z WF”. Mateusz Borek to komentator piłkarski Telewizji Polsat, która będzie transmitowała wszystkie mecze Euro 2016. Od paru lat jest też ambasadorem reklamowym firmy bukmacherskiej Betclic.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zinedine-zidane-bohaterem-globalnej-kampanii-orange-na-euro-2016-wideo ##

W ramach nowej kampanii BZ WBK od soboty emitowany jest w telewizji pierwszy z serii spotów sponsorskich. Cała kampania potrwa do połowy lipca.

Za strategię i kreację kampanii oraz działania w internecie odpowiadają agencje Red8 Advertising i Red8 Digital, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

BZ WBK od wielu lat promuje się przy transmisjach z meczów piłkarskiej reprezentacji Polski. W latach 2008-2010 był oficjalnym sponsorem drużyny narodowej, a w późniejszych latach nadal reklamował się przy transmisjach z jej meczów spotami z udziałem legendarnego brazylijskiego zawodnika Pelego. Z kolei przed Euro 2008 roku w reklamach banku wystąpił ówczesny trener naszej reprezentacji Leo Beenhakker.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/odkryj-w-sobie-kibica-w-reklamach-media-markt-przed-euro-2016-wideo ##

Komunikacja marketingowa BZ WBK od lat jest oparta na wizerunku znanych osób, także zagranicznych. W poprzedniej kampanii banku brała udział Gole uOrkiestra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online