Anna Mościcka-Miodek odchodzi z portalu Gazeta.pl

Anna Mościcka-Miodek, kierownik ds. marketingu w portalu Gazeta.pl, odchodzi z Agory - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Mościcka-Miodek formalnie związana będzie ze spółką do końca maja br. Nie zdradza na razie, do jakiej firmie przechodzi, ale pracę ma w niej rozpocząć od czerwca br.

Agora nie zamierza powoływać nowego kierownika ds. marketingu portalu Gazeta.pl. - Od czerwca obowiązki Anny Mościckiej-Miodek zostaną rozdysponowane pomiędzy pozostałych członków zespołu marketingu segmentu internet - informuje nas Aleksandra Wawrzos, odpowiedzialna za komunikację Gazeta.pl.

Anna Mościcka-Miodek z Agorą związana była od 2011 roku. Zanim została kierownikiem ds. marketingu, w Gazeta.pl pracowała m.in. jako communication & social media manager oraz social media manager. Wcześniej związana była m.in. z firmą Deloitte.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji