Anna Mościcka-Miodek: z Polkomtela do Whites

Anna Mościcka-Miodek objęła nowo utworzoną funkcję growth hackera w agencji marketingu internetowego Whites. Wcześniej pracowała m.in. w Polkomtelu, Agorze i Deloitte.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Mościcka-Miodek: z Polkomtela do Whites
Anna Mościcka

- Wzrost każdego biznesu zależy od skutecznego docierania do nowych klientów. W branży, w której działa Whites, tradycyjny marketing i jego narzędzia często nie są wystarczające. Moją rolą więc  będzie szukanie tego, co działa faktycznie i co najlepiej rozwija nasz biznes - zapowiada Mościcka-Miodek.

Poprzednio, od połowy ub.r. pracowała w dziale marketingu Polkomtela, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus. Kierowała tam zespołem zajmującymi się mediami społecznościowymi i projektami specjalnymi.

Wcześniej przez cztery lata pracowała w portalu Gazeta.pl należącym do Agory. Jako kierownik marketingu odpowiadała za komunikację i aktywności w social media.

Ponadto Przez kilka lat pracowała w firmie konsultingowej Deloitte. Jest współzałożycielem School of New Media, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego i komunikacji w social media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski