SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Putts head of marketing communication UPC Polska

Od marca Jany Fruytier dołączył do zarządu UPC Polska i objął stanowisko dyrektora finansowego, natomiast Anna Putts została head of marketing communication UPC na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

O tym, że Anna Putts odeszła z Samsung Electronics Polska portal Wirtualnemedia.pl informował w połowie stycznia.

Putts była dyrektorem marketingu w firmie od 2014 roku. Do Samsunga przeszła z platformy nc+, gdzie pracowała około roku, a wcześniej przez sześć lat w ITI Neovision (właściciel platfromy n). Odpowiadała tam za całość działań marketingowych - w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie i uzyskała dyplom MBA.

Jany Fruytier z Liberty Global związany jest od 2013 roku - dotychczas piastował funkcję menedżera ds. planowania finansowego i analiz w regionie CEE. Wcześniej w Liberty Global w Szwajcarii zajmował się strategią produktową oraz obszarem fuzji i przejęć, a także planowaniem finansowym i analizami. W przeszłości pracował w funduszu private equity w Holandii.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec ub.r. obsługiwała 1 439 200 klientów, co oznacza spadek o 2,4 tys. abonentów względem końca 2015 roku, czyli o 0,17 proc.

Dołącz do dyskusji: Anna Putts head of marketing communication UPC Polska

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anto
Świetna managerka, mam nadzieję, że wniesie dużo dobrego do UPC.
odpowiedź
User
bolo
Anna co?
odpowiedź
User
kolega
Aniu, gratulacje!
odpowiedź